Perak

Harini aku bertolak dari Taman Desa Kemumin tepat jam 8 pagi.

Biasalah, gerak dgn bestfren aku Ary, kitorang sampai di puncak bukit banjaran titiwangsa tu ada la dalam 9.30 pagi. laju tak? heee, pastu memang rush rush, sampai la di sekolah men. Bukit Jana kat kamunting, Taiping. Menjemput aweks rakan aku ni untuk gi ke USM pulak.

nk dijadikan cerita, aku ni dengan yakin ajak guna jalan lama untuk ke bagan serai lalu kot jalan nak gi semanggol belakang bukit jana tu. walamakatak, aku igt silap road la masuk, sebabkan daripada sepatutnya sejam je dah sampai parit buntar, jadi 2 jam… lalu kot batu kurau, redang panjang, sampai ke alor pongsu! huish… siyes aku takmau lalu jalan ni dah lagi.. memang silap perkiraan btol la. aku harap dorang sempat la sampai USM penang sebelum pejabat USM tu ditutup. Sorry Ary, i’ll compensate you with the coursework~ nanti aku tolong ko wat coursework kasik ko heppi balik k?

random: onepiece is going to have turn-around winning side!~ Wish to see pirate empress helping luffy even more. She totally can wipe out all men if she want to… furyahhh

  1. patut tinggal je ko kat tepi jalan tu.. wakakakaka… sian2…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

