hmmm…

Walao ah, lame giler tak update benda alah ni. Macam lupe je aku penah ade… hihi…

Byk yang dah berlaku sejak abis dari prak kat S.K Che Latiff dulu. Exams pun dah abis, gaming world aku pun dah terbongkang. Even cuti sekolah pun da nak abis. Tinggal 5 hari je nak duk @ hometown ni.

Ckp pasal gaming world, aku dulu duk main maplesea, tu pasal jadik gila sket. Sasau pun ade kot, hampir satu hari duk depan komputer layan member virtual. Satu hari lepas balik dari sabah aritu aku mia password kena hack doe, so abis la semua pixel items aku yang worth over rm1k tu dikebas oleh manusia haram jadah. Heartbreak sampai nak makan pun tak lalu. Funny bila igt balik, maybe aku akan rebuild semula, but just not now.

Shadower @ Maplesea

Harini pergi ke pejabat paksu aku kat Tmn Camar. Dia mintak tlong masukkan program Pinnacle Studio sbbnye nak edit vid kitorang mase gi sabah baru ni le. Aku igtkan mount je ISO image tu trus autmatic gabung je parts ISO tu, walhal nye tidak. huhuh. Terpakse la plak en balik ngan tangan kosong je. Esok pagi2 nak kena pegi sane lagi.

Camne nak buat bila file ISO ade parts? HJsplit lo. haha, mudah gile kan. Dulu aku igt HJsplit ni bleh guna untuk video je, baru harini aku tahu benda alah ni bleh combine any files yang ade .001-.xxx kat blakang <filename>. So dah boleh install. Just masalah untuk verify crack, sebab bila test kat my pc utk install program ni, tak lepas crack. huk huk. Pakai je la kot 30 days dulu. papehal pikir kmudian.

random: Windows 7 rox!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

