Hello reader?

Well, this is my 1st time doing blog using a free-blog host.

Sebelum ini aku memang pernah blogging, tetapi kebanyakannya mengenai permainan-permainan online. Terdapat beberapa tutorial dan juga perkongsian ‘files’ dalam blog sebelum ini. Namun begitu aku begitu suka untuk membaca luahan pendapat ramai blogger di mana aku berminat untuk meninggalkan komen; maka amat mudah kiranya aku punyai ‘ID’ bagi memudahkan aku berbuat demikian.

Terlebih dahulu aku ingin katakan bahawa tidaklah pula aku punyai idea kreatif untuk disumbangkan, tidak pula ingin menjadikan blog sebagai ‘diari dalam-talian’. Namun begitu aku akan berkongsi mana-mana pengalaman yang dirasakan baik atau pengetahuan yang aku rasakan bagus untuk dikongsi bersama. Maka dengan ini aku telah terlebih dahulu mengisytiharkan yang sememangnya aku tidak mahu mengemaskini blog ini secara aktif. =)

Jalan mudah mungkin, namun aku kira adalah sangat tidak perlu aku tulis sesuatu yang tidak memberi faedah kepada diri aku begitu juga kepada orang lain. Rasanya cukup sudah entri buat kali pertama, aku akan cuba memberi input berguna pada entri berikutnya.

Sehingga lain masa…

    • Arman Iman
    • April 30th, 2010

    cikgu ko hok tulis tayar kereta cikgu bunying BOOM……….

    • Arman Iman
    • April 30th, 2010

    kalu cekgu x ingat……ado tidok budok namo Arman Iman 2…..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

